Balaban Çekici

balaban çekici firmamız gece gündüz  balaban yol yardım , balaban oto kurtarıcı ve balaban en yakın çekici hizmetleri için çalışmakta
balaban çekici firması

Balaban çekici , Balaban yol yardım , Balaban oto kurtarıcı ve Balaban en yakın çekici olarak sizin için gece gündüz çalışmaktayız , sizleri yolda bırakmadık. Müşteri memnuniyeti bilinciyle, zor durumda olan kalan herkesin yardımına koştuk. Sizlerle çıktığımız bu yolda birlikte ilerlemek adına sizleri geride bırakmayacağımıza dair kendimize söz verdik. Oto kurtarma ve yol yardımı konusunda bizleri aradığınız her an yanınıza kısa sürede ulaştık.

Unutmayın ki; biz 30 yıldır aileyiz, ailenizden biriyiz. Yolda bırakmadığımız her kişinin bize olan güveni sayesinde, yakın çevre ve ailesine referans göstererek oluşturduğumuz müşteri kitlemizin, her geçen gün itimadını kazanmaya devam ediyoruz.

Balaban Oto Kurtarıcı

Hizmetlerimiz; sizlerin ihtiyacına yönelik olarak belirleniyor ve bu hususta uzman kadromuzla hizmet veriyoruz. İşimizi yaparken sizlerin mutluluğu ve bize olan güveniniz sayesinde gururla bu yolda devam ediyoruz. Yol yardımı, en yakın çekici, en uygun çekici, motosiklet çekici, tekne taşıma ve tekne çekici olarak sizlere hizmet sunuyoruz.

Size sunduğumuz hizmet için karşılaştığımız sorunlar, tecrübe ve 30 yılın birikiminden yararlanıyoruz. Karşılaştığımız tüm vakalarda olabilecek tüm olasılıklara hazırlıklıyız. Balaban çekici misyonumuz olarak; yolda kurtarmadığımız kimse kalmasın amacını ilke edinerek çalışmalarımızı yapıyoruz. İhtiyaçlara yönelik olarak her model ve tür araca yetişmeye önem veriyoruz.

Balaban Yol Yardım

Yol yardımı konusunda profesyonel ekip ve ekipmanımızla hizmetinizdeyiz. Aracınızla ilgili olan en ufak sorunu en ince detayına kadar düşünerek hazırlıklı olarak yanınıza geliyoruz. Yol yardımı için en çok gerekli olan durumlar; lastik patlaması, trafik kazası, farın kontak yapması, kilitli kapı, motorda oluşan hararet gibi birçok sorunda bizleri arayabilirsiniz. Yol yardımı için aracınızın yolda kalması ya da belirli sebeplerden dolayı hareket edememeniz gerekir. Bazı sorunlar büyük arızalar meydana gelebilir. Bu durumlarda çekici hizmeti veriyoruz, aracınızı ve sizi bulunduğunuz yerde bırakmıyoruz.

Lastik patlaması ciddi sorunlar meydana getirebilir. Yedek lastiğiniz olsa da değiştirmek için yeterli bilgiye, ekipmana sahip olmayabilirsiniz. Gerekli malzemeler ile gelen ekibimiz güvenli olarak değiştirdiği yeni lastik ile kaldığınız yerden devam etmenizi sağlıyor. Müşteri hizmetimize kayıt oluşturduğunuzda aracınızın sorunu hakkında ön bilgi vermeniz yeterli. Lastik değişimi için araç modelinizi söylemeniz ve bulunduğunuz noktayı söylemeniz yeterli. Bazen kaza sebebi ile jant kırılması ve lastiğin fırlaması sonucu diğer araçlara zarar vermiş olabilirsiniz. Yaşadığınız zincirleme kazalarda aynı anda birçok kişiye hizmet vermemiz mümkün.

Balaban Oto Çekici

Aracın kilitli kalması gibi ciddi sorunlar olabilir. Anahtarın unutulması, kapının sıkışması ya da araç kilidinin bozulması sonucu yaşadığınız sıkıntıyı Balaban oto çekici olarak anında çözüyoruz. Aracın kilitli kalması konusunda en çok karşılaşılan durumlar arasında içerisinde çocuk ve hayvanın olduğu kapının kilitli olması. Bu durumda müdahale edemezsiniz ve yol yardımına ihtiyaç duyarsınız. Özellikle zamanın önemli olduğu o an size en hızlı şekilde ulaşıyoruz. Çilingir hizmetimizle kilit problemini aracınıza zarar vermeden çözümlüyoruz.

Balaban Acil Çekici

Yoldaysanız sorun bitmez, acil durumda her soruna bir malzeme bulundurmanız ya da bilgi sahibi olmanız mümkün değildir. Yolun ortasında kimi zaman yakıt göstergesinin bozuk olması ya da öngörüde bulunmama sebebi ile yakıtınız bitebilir. Fark ettiğinizde ise iş işten geçmiş olabilir.

Bu durumda panik yapmanıza gerek yok . Firma olarak sizler için yaşanabilecek tüm olumsuzlukları düşündük, olasılık hesapları yaptık ve tüm ekibimizi tam donanımlı hale getirdik. Böyle bir durumda yakıt ikmali yaparak aracınızın tam gaz yola devam etmesi sağlanıyor.

Araç yakıtı bittiğinde genellikle oldukça kötü bir zamanlama olduğunu düşünebilirsiniz. Yakınlarda benzin istasyonunun olmaması ve bulunduğunuz yerin riskli bölge olması sizleri tedirgin edebilir. Yakıtınızın bitmesi halinde yapmanız gereken tek şey bizi aramaktır. Telefonunuza kaydettiğiniz bir numara sizi kurtarabilir.

Firma olarak; tek numara arama hakkınız olduğunda dahi arayacağınız tek doğru kişiyiz. 7/24 yılın her günü ulaşabileceğiniz ve aramalarınıza cevap bulacağınız tek yol kurtarıcınız olarak bundan gurur duyuyoruz.

Balaban En Yakın Çekici

Balaban çekici olarak otobüs, kamyon, minibüs, otomobil, motosiklet, tekne ve ihtiyacınıza göre çekicilik hizmeti veriyoruz. Ekipmanlarımız arasında halat, vinç sistemi kullanılır. Araca göre değişen hizmetimiz halatla çekildiğinde; araç ön kısmında bulunan aparata bağlanır, rampası olan kasaya çekilir ve aracınız güvenle bulunduğu noktadan çekilir.

Vinç sisteminde ise araç kavranır ve çekici kasasına titizlikle konulur. Tekne çekicilik faaliyeti konusunda oldukça deneyimli olan firmamız uzman ekibimizi bulunduğunuz koordinatlara yönlendiriyor. Arıza tespiti için detaylı inceleme yapılarak, sorunun kaynağı belirleniyor. Teknenizin sizin için olan kıymetini biliyor ve son teknoloji ile üretilmiş olan çekici ekipmanımızı kullanıyoruz.

GPS sistemimiz ile tekneniz çekilirken siz hangi noktaya ulaştığını takip edebiliyorsunuz. Firmamız sizlerin güvenini kazanmak adına gerekli tüm hizmeti size sağlıyor. Yol yardımı dışında, deniz yolu yardımı adına verdiğimiz hizmette Türkiye’nin denizle çevrili 3 noktasının herhangi birinde mahsur kalmanız ihtimalini biliyoruz. Bu nedenle bilinen tüm limanlarla çalışıyoruz.

Balaban 7/24 Çekici

7/24 yol hizmetimiz ile ihtiyaç duyduğunuz her an ulaşabileceğiniz firmamız, her noktaya ulaşmaktadır. Hafta içi ve hafta sonu kesintisiz olarak yol kurtarıcı olarak çalışıyoruz. Sizler zor durumda kalmayın diye kesintisiz faaliyet gösteriyoruz. Uzman ekibimiz sahada ve firma bünyesinde ihtiyacınızı karşılamak adına detaylı bir şekilde çalışıyor. Müşteri hizmetimize ulaşarak acil durum kaydınız alınır ve ekiplere iletilir. Bulunduğunuz noktayı bilmeseniz dahi konum bilgilerinizle size ulaşıyoruz. Personelimize Balaban çekici firması olarak Balaban yol yardım , Balaban Oto kurtarıcı ve Balaban en yakın çekici gibi konularda sürekli eğitim veriyor ve üst seviyede hizmet vermek adına geliştiriyoruz. Teknolojik gelişmelere ayak uyduruyor ve sizlere ulaşabilme hızımızı en az süreye indirgemeye özen gösteriyoruz.

Hizmet Bölgelerimiz

Tekirdağ Çekici sayfamızı da ziyaret edebilirsiniz .